loading
بازرگانی بهشت سبز ترشیز
خرید کیوی صادراتی

خرید کیوی تازه ۹۹ , چنانچه قصد خرید کیوی تازه حاصل گیلان منطقه تالش و آستارا می باشید می توانید از طریق سامانه کیوی بهشت سبز اقدام به خرید کیوی نمایید.

خرید کیوی صادراتی
خرید کیوی صادراتی

تامین بهترین کیوی صادراتی تازه ۹۹

خرید کیوی تازه محصول سال ۱۳۹۹ در استان گیلان و منطقه تالش و آستارا حدودا از تاریخ ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان هر سال به صورت پیش خرید قبل از چیدن کیوی , به صورت قرارداد کیوی بین باغدار کیوی و خریدار کیوی امضا می شود و همچنین بعد از تاریخ ۱۵ آبان که قند کیوی به میزان مورد نظر می رسد و میوه کیوی قابل چیدن می شود می توان اقدام به برداشت کیوی به صورت زیر برگی کرد.

تامین کیوی صادراتی

کیوی زیر برگ چیست؟

کیوی زیر برگ یا کیوی زیر برگی اصطلاحی است بین خریدار و فروشنده که به معنی این است که خریدار کیوی طبق توافقی که با باغدار کیوی می کند تمام محصول باغ را به صورت کامل برداشت می کند یعنی هر چه زیر برگ می ماند متعلق به خریدار است.

قیمت کیوی زیر برگ به صرفه است؟

به دلیل اینکه خریدار کیوی کل محصول کیوی را برداشت می کند و کیوی ریز تا درشت و کیوی دوقلو با هر وزنی هم متعلق به خریدار کیوی می باشد , قیمت تمام شده این روش برای خریدار کیوی بسیار پایین تر از روش های دیگر می باشد.

فروش کیوی صادراتی برای تاجران کیوی

تاجران کیوی می توانند جهت کیوی با وزن صادراتی که حدود ۷۰ گرم تا ۱۲۰ گرم و در سبد های ۴ و ۱۰ کیلویی کیوی استاندارد می باشد را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از طریق مجموعه کیوی تهیه نمایند.

خرید کیوی صادراتی
فروش کیوی صادراتی

استعلام قیمت کیوی

تاجران کیوی و خریداران کیوی عمده می توانند جهت خرید کیوی به صورت زیر برگ و صادراتی با کارشناسان کیوی مجموعه کیوی بهشت سبز تماس حاصل فرمایند.

راه های ارتباطی با ما

تاجران کیوی و خریداران کیوی می توانند از طریق صفحه تماس با ما و صفحه اینستاگرام مجموعه ما از جدیدترین اخبار کیوی به صورت پیامک مطلع شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

call nowwhats-app