loading
بازرگانی بهشت سبز ترشیز

فروش گیلاس صادراتی نیشابور

خرید گیلاس صادراتی نیشابور

فروش گیلاس صادراتی تکدانه نیشابور

فروش گیلاس صادراتی تکدانه نیشابور

ما در گروه بازرگانی بهشت سبز ترشیز اماده بارگیری گیلاس تک دانه صادراتی با بسته بندی مورد نظر شما هستیم.

09153387959

 

هر سال این میوه از زمان آغاز برداشت، بالغ بر 1000 تن برای صادرات بسته بندی می گردد که حدود 50 درصد ان برای کشور روسیه صادرات می شود و مابقی هم برای کشورهای همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس به فروش می رسند.

از بهترین گیلاس های صادراتی ایران، گیلاس تکدانه نیشابور است که در سبد 8 کیلو بعد از شستشو با دستگاه وارد سردخانه شده و پس از خشک شدن و شک خوردن داخل سلفن نانو و سبد قرار می گیرد و برای ماندگاری بیشتر آن از سولفرپد استفاده می شود. بعد از پالت بندی محصول در ماشین یخچال دار بارگیری گردیده و به مقصد منتقل می شود.

پیشنهاد ویژه کارشناسان شرکت این است که در خریداری گیلاس دقت لازم بعمل آید زیرا گیلاس در بعضی از مناطق کرم زده می باشد و از طرفی بدلیل گران قیمت بودن آن در صورتی که محصول سالم به مقصد نرسد زیان بسیار سنگینی به صادر کننده وارد می آورد.

متأسفانه در چند سال گذشته بدلیل استفاده نکردن از متخصصان کنترل کیفیت کالاهی زیادی صادر شده و استاندارد لازم را نداشته اند و زیان سنگینی بر صادر کننده وارد نموده است.

همزمان با گیلاس نیشابور در تاجیکستان و ازبکستان هم برداشت گیلاس شروع می شود که در بازار روسیه رقیب جدی برای گیلاس ایران می باشد. از طرفی بدلیل داشتن تعرفه های ترجیهی و نزدیک بودن به روسیه از قابلیت رقابت پذیری بالاتری برخوردار است.

بعد از گیلاس نیشابور که از اوایل تیرماه شروع می شود و تا اواخر آن ادامه دارد، گیلاس ارومیه می باشد که کیفیت بالا و مشتری زیادی برای صادرات دارد. گیلاس دیگر ایران در منطقه زشک مشهد می باشد که حجم صادراتی ان پائین است و تا اواخر مرداد ماه صادرات آن ادامه دارد.

در صورتی که قصد خرید و صادرات گیلاس را داشته باشید با کارشناسان شرکت بازرگانی بهشت سبز ترشیز مشورت نمائید.

گیلاس از جمله میوه های هسته دار تابستانه با گوشت مکفی و در رنگ های مختلف می باشد که معمولاً درخت آن موقع شکوفه دهی دارای رنگ سفید است.

گیلاس به دلیل خاصیت درمانی بسیار بالا برای بیماری های مختلف و همچنین خوشمزه بودن آن خواهان زیادی را به خود اختصاص داده است.

خوشبختانه ایران در تولید ارقام مختلف این میوه که در نواحی مختلف آن پراکنده است، جزو سومین کشور در جهان می باشد که توانسته واریته های مختلفی از این میوه را به بازارهای بین المللی معرفی کند.

این میوه در نواحی مختلف کشور به صورت پراکنده، در ارقام مختلف تکثیر و برداشت می شود.

گیلاس تکدانه سیاه که از پر فروش ترین گیلاس است، بالاترین میزان برداشت را نیز به خود اختصاص داده است و بعد از این واریته نیز گیلاس قرمز می باشد که این نوع هم بیشتر در نواحی استان های خراسان و شمال غرب کشور برداشت می گردد.

گیلاس صورتی و زرد هم از جمله تولیدات باغداران می باشد که هر کدام از این گونه ها مشتریان بالقوه خاص خود را در سطح بازارهای داخلی و خارجی دارند.

 

نحوه بسته بندی و میزان صادرات گیلاس

معمولاً گیلاس های صادراتی از اواسط خردادماه از باغات برداشت می شوند که در سبدهای پلاستیکی 8 کیلویی بسته بندی می گردند.

رعایت کالیبر این میوه نیز برای صادرات بسیار حائز اهمیت است، زیرا اغلب کشورها خصوصاً روسیه که از مشتریان خوب ما به شمار می رودف به نوع بسته بندی و کیفیت محصولات بسیار اهمیت می دهند.

شرکت بهشت سبز ترشیز افتخار دارد، سورتینگ میوه و بسته بندی این میوه ارزشمند را که در بین میوه جات ایرانی از اهمیت خاصی برخوردار است را برای بازارهای خارجی صادرات تأمین و صادرات نماید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

call nowwhats-app